קרא עוד
אתמול חזרתי משהות במלון זה אותו קיבלתי באופן אנונימי דרך Hotwire. המלון הינו מלון “בוטיק” עם עיצוב ייחודי בסגנון דרום אסייתי עם “טויסט” רומנטי מודגש. לפי העיצוב והאווירה הרומנטית נדמה שקהל היעד העיקרי שלו הוא זוגות בירח דבש, אולם בפועל מדובר על תיירים ואנשי עסקים שחוזרים למלון בקביעות.
החדרים סבירים בסטנדרט ניו יורקי – כלומר קטנים למדי, אבל מספקים בהחלט למי שמגיע לניו יורק לטייל ולא לבלות במלון, נקיים מאוד ועם מיטות נוחות במיוחד. המקלחת מצויינת. אולם הדבר המבליט את המלון על פני כל המלונות בהם לנתי בניו יורק בעבר הינו השירות.
שהינו במלון שלושה לילות, וכל אנשי הצוות – מהשוער, פקידי הקבלה, החדרניות, קונסיירג', bellmen וכו' פשוט יצאו מגדרם להיות לעזר. כל שיחת חולין שגרתית הסתיימה בהמלצה על תערוכה מעניינת, מסעדה טובה וכו'. זאת תכונה שמעודי לא נתקלתי בה במלונות אחרים (ויקרים הרבה יותר) בניו יורק.
דוגמה קטנה: ברחוב התבצעו עבודות בניה של מלון חדש ולכן היו בו פקקי תנועה כל שעות היום והלילה. מאחר ורציתי להגיע לטיסה בזמן, הבעתי את חששי מעיכוב בבוקר העזיבה בפני פקיד הקבלה והקונסיירג', אולם לא ביקשתי כל שירות מיוחד ולא ביצעתי כל הזמנה “רשמית” לנסיעה.
למרות זאת, כשחזרתי למלון טרם העזיבה המיועדת אחה”צ, וכמובן ללא כל תמורה ששולמה מראש, התברר שהקונסיירג' דאג להזמנת מונית לרחוב מקביל (48) שהיה פנוי מתנועה ולכך ששני אנשי צוות (bellmen) ייקחו את המטען שלנו לנקודה שבה המתינה המונית – דיוק בזמן הנכון.
למעו הסר ספק, מדובר היה במונית רגילה לחלוטין ומחיר הנסיעה היה כמקובל לקטע מנהטן-JFK. כמובן שלאחר מכן תגמלתי את שני אנשי הצוות בטיפ נאה.
לסיכום: מעתה זהו “מלון הבית” שלי בניו יורק.