”מסעדה איכותית עם תפריט איטלקי“
המסעדה במבנה מעניין חדרים עם קשתות ואווירה חמה, עם אפשרות ישיבה בחוץ בכיכר. במזג אוויר נעים התאפשר לנו לשבת בחוץ ולהתבונן בעוברים ושבים. התפריט מגוון: פסטות, פיצות, דגים ומאכלי ים. אנחנו בחרנו בפסטות צמחוניות שהיו מעולות. השירות נעים וסובלני והם רגילים לתיירים.
קרא עוד