”בר מסעדה ליד פיאצה דל פופולו“
היינו בסוף דצמבר ברומא. יום שטוף שמש בפיאצה דל פופולו, אך בצל היה מאוד קר. חיפשנו באזור מסעדה, ונתקלנו במסעדה זו שבערב היא כנראה בר בירות.
האוכל היה מצויין, המקום מאוד נעים, והמחירים בין זול לסביר. ממליצה בחום.
קרא עודהיינו בסוף דצמבר ברומא. יום שטוף שמש בפיאצה דל פופולו, אך בצל היה מאוד קר. חיפשנו באזור מסעדה, ונתקלנו במסעדה זו שבערב היא כנראה בר בירות.
האוכל היה מצויין, המקום מאוד נעים, והמחירים בין זול לסביר. ממליצה בחום.
קרא עודשתפו את החוויות שלכם מהטיול עם קהילת המטיילים הגדולה בישראל
כתבו בלוג