”חזרנו פעם שניה!“
חזרנו פעם שניה.בפעם הראשונה לפני שנים לאחר ארוחת ערב, בקר לינה וטעימות יין הבטחנו לעצמנו שנחזור למלון זה בעתיד ואכן חזרנו ולא התאכזבנו. השטח גדל וחוץ מהמבנה המרכזי נבנו בקתות לאורחים. בספא ניתן לעשות עיסוי חזק ומפנק. היין נמזג כמים והמחירים מצחיקים (שקלים בודדים לבקבוק מעולה) שכמובן נארז היטב ואפשר לקחת הביתה. חדרים יפים מפנקים שירות קשוב ארוחת בוקר טובה ומגוונת ואווירה מעולה!
קרא עוד