”המלצה להשתמש באפלקציית אובר“
בבקשה התקינו את אפלקציית אובר, זה יחסוך לכם הרבה כסף ועצבים.
לקחנו מונית שהיה ברחוב, נסענו ליעד, כשהגענו הנהג דרש 25 יורו, לא הסכמנו הוא הזמין ניידת "שוטרים כביכול". עשו לנו הצגה. ושילמנו את 25 היורו.
יום ליפני שילמנו 6 יורו על אותה נסיעה באובר.
עוד הזהרה כשאתם משלמים לנהג מונית תראו לו את השטר ותגידו זה שטר 50 לדוגמה, כי השיטה שלהם, איך שהנוסע התמים מתרחק הם מחליפים את השטר ל20 יורו, ועוד פעם מפח נפש.
אשמח אם עזרתי, לרוב נהגי המוניות יש שיטות לרמות.
בהסבר אתם יודעים בדיוק כמה תשלמו וזה מושלם.
קרא עוד