”מלון ממש לא מומלץ“
לכל הישראלים המגיעים לסבו סיטי, התרחקו מהמלון הזוועתי הזה, הוא אומנם קרוב לבית חב”ד, אך החדרים ובמיוחד האמבטיה מזעזעים. הברז בכיור משפריץ לכל עבר ומזוהם, הדוש בקושי נותן זרם וגם משפריץ לכל עבר, רק לא עליך.
הקבלה, אם אפשר לקרוא לזה קבלה, נמצאת בחניון עם כלבי רחוב. המלון סמוך לאתר בנייה, שהבנייה בו לא הולכת להיגמר בקרוב. הפקידות קבלה לא נחמדות ומגעילות אפילו, ממש לא מייצגות את העם הפיליפיני הנחמד. אחת הפקידות גנבה לי כסף מהארנק בזמן שהעברתי את חפצי לחדר אחר, כי המזגן הרעיש מאוד.
לא חסר מקומות זולים בסבו סיטי כמו Le Village Guesthouse. אכסניה נחמדה, 5 דקות הליכה מהקניון באיילה.
קרא עוד