”החוויה שלנו עם השכרת דירה“
ביטלו לנו הזמנה אחרי שכבר הגענו לעיר והשאירו אותנו עם המזוודות ברחוב ובלי מקום לינה, ולא עזרו הטענות והבקשות. כבר שילמנו על הדירה ובכל זאת נשארנו עם הבעיה. אל תזמינו, אתם עלולים לישון ברחוב.
קרא עודביטלו לנו הזמנה אחרי שכבר הגענו לעיר והשאירו אותנו עם המזוודות ברחוב ובלי מקום לינה, ולא עזרו הטענות והבקשות. כבר שילמנו על הדירה ובכל זאת נשארנו עם הבעיה. אל תזמינו, אתם עלולים לישון ברחוב.
קרא עודשתפו את החוויות שלכם מהטיול עם קהילת המטיילים הגדולה בישראל
כתבו בלוג