”ארוחה בלתי נשכחת“
אז אחרי טיול בקוליסאום ובפורום הרומי, חיפשנו מסעדה לאכול בה, המסעדה ממש קרובה לקוליסאום, ישבנו בשולחנות מפלסטיק, הוואיפי היה מעולה שם ( רק לבקש סיסמא מהמלצר), היה תפריט מאוד יפה, לקחנו ארוחה של לחם עם עגבנייה, מנת אוכל לבחירה, שתיה וקינוח. וכל זה ב13 אירו לאדם.
אני לקחתי קנלוני עם בשר ברוטב עגבניות, ועוד לקחנו פסטה רגילה. היה פשוט טעים וממלא. היה מספיק אוכל אפילו נשאר. והיה מאוד טעים, ככה שאם אתם באזור מאוד מומלץ.
קרא עוד