”יאסו אפיקורוס“
הגענו למסעדה בהמלצת בעלי המלון. המראה ממרפסת המסעדה היה שווה כל רגע שהיינו שם. ישראלים מתקבלים בכבוד. האוכל מגוון טעים ומוגש באהבה. כמנהג היוונים מתאבן וקינוח על חשבון הבית. מומלץ תבשיל עגל בלימון. נהננו מאוד במחיר של 33 אירו לזוג . מחיר ממוצע ביוון.
קרא עוד