האמת, אם יש משהו שמשותף לכולם ברחבי הגלובוס, זה כנראה ספורט ופעילות גופנית. אין לזה הבדלי דת או מסורת, זה משהו שהוא ליניארי והתרומה שלו לכל האנושות באשר היא, גדולה מאוד.

אז אני משתף איתכם מתכון פשוט, חלבוני למדי, קל, טעים וסוגר פינה של מתוק לאוהבי הז׳אנר.

מה שיפה במתכון הזה שהוא כל כך קל הלכנה והוא פשוט מה שאתם תחליטו שהוא יהיה. כאן המקום שלכם להיות יצירתיים ולעוף על עצמכם, אז קבלו את גרסת הבסיס וההכנה הפשוטה בתבל.

מה צריך? יוגורט. זה בעצם הבסיס. אתם רשאים לבחור כל סוג שאתם חפצים בו.

אני באופן אישי פשוט לוקח יוגורט, משטיח אותו על נייר אפיה כמו קצפת שמורחים על עוגה, מעל מפזרים כ-ל מה שבא לכם טוב. פירות, גרנולה, סילאן, דבש, טחינה - הבנתם את הכוונה.

את כל היופי הזה שיצרתם מכניסים ל מ ק פ י א, שעה שעתיים וזה מוכן, אחר כך פשוט שוברים את זה. או חותכים וזה על גבול המרנג - פרוזן יוגורט - גלידה. מושלם אחרי אימון, קליל ובעיקר טעים. אפשר גם בתוך קערה או כוסות אישיות, רק שימו לב שזה ניתן להקפאה.

תבלו!

עדי שלג