לאחר שיוון, סרביה ובולגריה הפכו למדינות אדומות, היה נדמה שעבור הישראלים לא נותר לאן לטוס בתקופה הקרובה. עם זאת, הרשויות באיי סיישל הודיעו היום (6/11) על הכרה בישראל כמדינה ירוקה, מה שפותח את השער עבור תיירים ישראלים, שייבקשו לטוס לנפוש בקבוצת האיים האקזוטיים.

איי סיישל מאז ומתמיד היו מדינה ירוקה, אולם רק כעת, עם ההכרה בישראל כירוקה, יוכלו המטיילים לעשות את כל החופשה ללא צורך בבידוד - בדרכם הלוך ובחזור.

שקיעה באיי סיישל. צילום: Depositphotos/Violin

כדי להיכנס לאיי סיישל, יהיה על התיירים מישראל לקבל תשובה שלילית של בדיקת קורונה מ-72 השעות הקודמות ולהגיש בקשה באתר ממשלת איי סיישל. כמו כן, על התיירים להצטייד באישור הזמנה של מלון מורשה וביטוח בריאות מתאים. כמו כן, יש להקפיד על הנחיות הריחוק החברתי וההיגיינה.

שתי חברות תעופה כבר הודיעו על מכירת כרטיסים ליעד האקזוטי. חברת התעופה הלאומית "אייר סיישל" הודיעה היום כי תציע מספר מוגבל של מושבים לטיסות בחודש נובמבר, במחיר של 499$ כולל כל המסים. את הכרטיסים ניתן להזמין באתר airseychelles.com או בסוכנויות ובאתרי האינטרנט, כדוגמת זה של למטייל.

מטוס "אייר סיישל" בפעולה. צילום: יח''צ

גם חברת "ארקיע" הודיעה על פתיחת מכירת כרטיסים לאיי סיישל, במחירים המתחילים ב-$485 לטיסות עם טרולי בלבד.