ווסטפילד מרכז הסחר העולמי ”קניון חדש ומומלץ מאוד“
לאחר ביקור במוזיאון לזכר אירועי ה-9/11, מומלץ לנוח ולהתרענן בקניון הענק שנפתח ממש בצמוד. המבנה עצמו מאוד מרשים, וכמובן גם שהחנויות יפות. קיימת גם קומת אוכל עם מסעדות טובות.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל