יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל
”מערת הקפלה - Szent Gellert Szikla Templom“
הכנסייה היא מאד מיוחדת ויפה וכאשר עוברים בין האגפים השונים נהנים מתצוגה של אוסף פריטים מרשים. הכנסיה הוקמה בתוך מערה טבעית, הפכה לכנסייה בשנת 1926 ושירתה את המסדר פאולין עד שנת 1951. בזמן השלטון הקומוניסטי הכמרים נעצרו וגורשו, הופסקה פעילות הכנסייה והמערה נאטמה! בסוף שנות ה-80 עם נפילת שילטון הקומוניסטי הנכס הוחזר לבעליו (מסדר פאלין) ובעזרת כספי האיחוד הארופאי, המקום שופץ וחזר לתפקד ככנסייה וכיום נימצאים בכנסייה כ-10 נזירים על בסיס קבוע. המקום שווה ביקור!