חברת טנזניה טריפ ”טיול מאורגן מצויין“
חזרתי מטיול מאורגן לטנזניה עם חברת “טנזניה טריפ” והיה מצויין. חבר טוב שלי המליץ לי על החברה ולכן פניתי אליהם. נפגשתי איתם והם נתנו לי מידע חשוב על טנזניה ועזרו לי למצוא את הטיול המאורגן שהכי מתאים לי. היה לנו מדריך ישראלי שהגיע איתנו מהארץ והיה מאוד נחמד וממש שפע ידע. אני בחרתי בטיול קצת פחות קלאסי לטנזניה, כמובן שהיינו בשמורת הסרנגטי, אבל גם בשמורת טרנגירה ובשמורת מהלה, שלא תמיד כולם מבקרים בהן. המלונות (לודג'ים) שהתארחנו בהם היו מצויינים וגם האוכל היה ממש טוב. מאוד נהנתי בטיול ואני ממש ממליצה על “טנזניה טריפ”!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל