ג'אמל חוסיינוב ”מדריך מס. 1 בבאקו - ג''אמל !“
לפני 4 שנים ג''אמל המקסים טייל איתנו ושמרתי לי אותו ולפני שבוע שוב ביקרתי בבאקו וכמובן פניתי לג''אמל - הבחור סיים לימודי תיירות ובזמנו היה בישראל חצי שנה ולמד יפה עברית והכי כייף לטייל איתו - נעים הליכות. מלא ידע וזורם עם הדרישות של התייר. מגיע עם רכב צמוד וההמלצות שלו וההסברים - ממש ממש מדריך מ ע ו ל ה! חמוד אמיתי!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל