המדריך ולנטין גרוסו ”נהגים ומדריכים בעברית - ולנטין ומריו“
רבות נכתב על ולנטין גרוסו וכל התשבוחות בזכות ולא בחסד. נהג ומדריך מעולה, דובר עברית, סבלני, איכפתי וקשוב. בשבוע השני של אוגוסט נחתנו ביאש ומשם אסף אותנו מריו שעובד אצל ולנטין. גם מריו דובר עברית ובעל תכונות דומות לוולנטין.
מריו אסף אותנו, תשעה בני משפחה, ברכב גדול, 19 מקומות, כך שהיה מקום מרווח לנו ולמזוודות. נסענו לבוטושן, פיאטרה נמט, סיגישוארה ואזור ברשוב. בברשוב נפרדנו ממריו ופגשנו את ולנטין שהיה איתנו עד לסיום הטיול בבוקרשט.
שניהם שהו בישראל 7 שנים, דוברים עברית מצויינת, בעלי ידע רב באתרים/מקומות, מכירים את הרצונות של המשפחות הישראליות, באוכל, אטרקציות ועוד... ולזה היה ערך מוסף גבוה מאוד.
המלצה חמה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל