קרחון בריקסדאל ”אפשר ומומלץ להגיע גם בתקופה הנוכחית“
חזרנו הבוקר מנורבגיה. היינו שם בשבועיים האחרונים. אומנם הקדמנו את עונת התיירות, ואומנם יש עדיין מספר אתרים וכבישים שהגישה אליהם חסומה, אבל עבורנו הטיול היה נפלא, למרות ובעיקר בזכות העונה. הרבה ימים של שלג, אבל אם לבושים היטב ואם יש נעליים טובות ומתאימות (לא להתפשר בנושא הזה), היופי של השלג בכל מקום מצדיק לנסוע דווקא כעת, עוד לפני עונת התיירות.
הגענו לקרחון בריקסדאל. היינו היחידים שם. העקבות היחידות בשלג הטרי היו שלנו. ההגעה לקרחון לא קשה (אפילו אני, שלא בכושר בכלל, הגעתי לשם במאמץ סביר). איזה מקום יפה! לא לוותר. אחד משיאי הטיול שלנו!
אגב, לקרחון Nigardsbreen, שאליו ניסינו להגיע יום לפני כן, לא הצלחנו להגיע, כי הגישה חסומה בגלל השלג.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל