שמורת פליטביצה ”מומלץ בחום“
שלום רב לאחר שקראתי כאן כמה המלצות, החלטתי לנסוע ונהנתי מאוד, שכרתי רכב בזאגרב, ויצאתי לדרך המרחק כ-140 קילומטר מזאגרב, קניתי סים מקומי, כתבתי אגמי פליטביצה בוויז, בהתחלה לא זיהה, וכתב לא נמצא מסלול, צריך כנראה איות נכון יותר או באנגלית, אז לא להתייאש. הבעיה הייתה שאחרי כמחצית הדרך אבד הקשר עם האינטרנט. ולא היה יותר קליטה, למזלי הוויז המשיך לנווט גם ללא אינטרנט, וכל הזמן היה כתוב מחפש רשת. כדאי שתדעו שוויז עדיין לא ממש מעודכן בקרואטיה, ואל תסמכו על זה לגבי המהירות המותרת ומיקומי מצלמות מהירות, ויש לא מעט כאלה. שימו לב כשאתם מגיעים, איפה אתם חונים, כי החניה לא משולטת, ולי לקח הרבה זמן עד שמצאתי איפה חניתי, החזיקו את הכרטיס אצלכם, וגשו לקופה לשלם לפני שאתם חוזרים לרכב, מרגע התשלום יש לכם חצי שעה לצאת החוצה, לי עלה 3 וחצי שעות חניה 28 קונה, 7. 40 קונות= 1 יורו. כניסה עלתה לי 80 קונות כסטונדט בחודש יוני, המחיר משתנה מידי כמה חודשים. תהנו.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל