שמורת פליטביצה ”גן עדן!“
אין מספיק מילים בשביל לתאר את היופי של המקום
מקום כל כך יפה.
שבילים מסומנים היטב וקלים מאוד להליכה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל
אין מספיק מילים בשביל לתאר את היופי של המקום
מקום כל כך יפה.
שבילים מסומנים היטב וקלים מאוד להליכה.
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל