ג'אמל חוסיינוב ”שבוע עם ג''אמל חוסיינוב - ההמלצה הכי טובה בעיר“
ביקרנו ב-5.22 שבוע בבאקו ונתקלנו ב ”תופעת טבע” המחייבת התייחסות ייחודית: בחורצ''יק מקומי, בשנות ה-30, דובר כותב וקורא עברית רהוטה (כן, כן, מתכתב עמך בווטסאפ בלי שגיאות) , אשר עבר התמחות של 5 חודשים ברשת ישרוטל באילת, חביב, חייכן, עמוס בידע היסטורי וגאוגרפי המועבר על ידו באופן הכי מעניין שאפשר ובעברית קולחת. ג''אמל מצויד ברכב מדוגם, נהג מקצועי, טייל עמנו בבאקו ומחוצה לה, לקח אותנו לשווקים, למסעדות הכי טובות ובמילים עבריות פשוטות “עשה לנו את הטיול”. מומלץ עם המון חום ואהבה.תיהנו.
אגב, טיילנו עם ג''מאל במהלך כל השבוע וגם מבחינת העלויות היה הוגן ומעבר לכך.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל