ויזה ומעברי גבול במיאנמר (בורמה) ”ויזה ומעברי גבול - עדכני לתחילת 2015“
עדיין כניסה ויציאה ממיאנמר, בעיקרם דרך האוויר ,ובעיקר לעיר הגדולה Yangon. יש אפשרות חדשה לעבור במעבר יבשתי אחד שעובר בין צפון תאילנד מצפון לצ'אנג-ראי, אבל הגישה במיאנמר, בדרכים עקלקלות כה קשה, שאולי כדאי לוותר על כך. יש גם אפשרות של טיסה בין Mandalay לבנגקוק, אלא שהטיסות הן מועטות והמחירים מאוד גבוהים, בסביבות 300$.
לגבי הוצאת וויזה, הכוונה היא לוויזת תייר והיא תהא רק ל-28 יום, אזי עדיף להוציא אותה בשגרירות בישראל. באם אתם מגיעים מתאילנד, אזי התורים לוויזה בשגרירות הם ארוכים ומשתרכים בכביש הסמוך, וזה ממש לא נעים בחום הכבד של בנגקוק.
ישנה ויזת מדיטציה שמקבלים רק אילו שמאושרים על ידי מנזרים בבורמה-מיאנמר להגיע לקורס. רק הם יקבלו ויזה שארוכה יותר והינה בערך לשלושה חודשים.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל