אכסניית שנגחאי סיטי סנטרל ”לינה ב-Shanghai City Central Youth Hostel “
הדבר היחיד שאפשר להגיד על האכסניה הזו בשנגחאי - היא זולה וקרובה למטרו. רק כמה דקות הליכה. זה הכל. מעבר לכך - הכל היה גרוע: החדרים מסריחים ומלוכלכים, הוראות ההגעה שמסרו לא נכונות כלל, הצוות לא יעיל (לא רק שלא עזרו - הם גם הטעו אותנו עם הוראות שגויות).
זו לא הייתה הבחירה הראשונה שלנו, הגענו לשם בלית ברירה. אחרי שהייתה לנו בעיה עם ההזמנה באכסניה אחרת. בשורה התחתונה - לא הייתי חוזרת לשם ולא הייתי ממליצה לאף אחד.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל