לשם ובחזרה - טיולי בוטיק לסין ”טיול נהדר של שבועיים בסין“
חזרנו לפני שלושה שבועות מטיול נהדר בן שבועיים בסין, שאורגן ע”י יובל לוי. היינו שלושה זוגות, בני כ-70. הטיול היה מאורגן בצורה מעולה ומאוד התאים לגיל שלנו. בכל מקום המתין לנו מדריך או מדריכה יחד עם מיניבוס ונהג. הכל הלך טיפ-טופ והיה קשר רצוף, גם עם יובל, וגם עם העובדת שלו בבייג'ין, אמילי.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל