טוריסמו פיליפינו ”טיול משפחתי בפיליפינים“
חזרנו מטיול של כשלושה שבועות בפיליפינים. אנחנו משפחה עם שני ילדים בוגרים. את הטיול תיכננו עם ארז מטוריסמו פיליפינו. הטיול היה מאורגן למופת, על פי הדרישות שלנו. ארז והצוות שלו דאגו לנו לכל אורך הטיול, מקומות הלינה היו מושלמים, הטיולים המודרכים היו חוויה שלא נישכח. אנחנו מאוד ממליצים על טוריזמו פיליפינו.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל