שדה התעופה טביליסי ”לשים לב לדברים בטבליסי“
בטביליסי ינסו לעקוץ אתכם בכל דרך אפשרית. בשדה תעופה לקחו מאיתנו 80 לארי מונית, שזהו מחיר מוגזם לכל הדעות (אתם תגלו זאת בטבליסי עצמה) והנהגת ביקשה כסף נוסף בעבור "סיבובים נוספים בכביש". נהגי המוניות הרשמיות ללא אינטרס לעבוד (כנראה לא מקבלים תגמול פר נסיעה) ולכן משתפים פעולה עם אנשים שמתחזים לנהגי מוניות ולוקחים ברכבם הפרטי. ממליץ להיזהר ולהימנע.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל