סיור בעקבות הביטלס ”רק אם יש זמן“
הסיור היה נחמד ולא יותר מכך. מעביר אותו מדריך בשם ריצארד, ורק הוא. לא התלהבנו יתר על המידה, ואת כל המקומות שהראה אפשר לראות לבד, בעיקר עדיף להגיע לבד לAbbey Road ולהצטלם שם (מעבר החציה במפורסם שעליו הלכו חברי הביטלס וצילמו את עטיפת האלבום האחרון שלהם)
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל