גיאורגי ”טיול“
לפני כחודשיים היינו בטיול בגאורגיה, והתלווה אלינו גיאורגי כמעט כל הטיול איש מקסים איש עם המון סבלנות המון אהבה בן אדם עם יושר לא רימה ולא כלום רגוע וכיף איתו. המלצה לכל התיירים ממליצה בחום.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל