מיכאל דייגו ברנסבורג ”המלצה בחום למדריך ששמו הולך לפניו“
בשני סיורם שקיימנו ב 18+19.9.17 בהדרכתו של מיכאל-ברובע היהודי ובטרזין - נוכחנו כי השם שקיבל כמדריך ששמו הולך לפניו אכן מגיע לו. ידענותו הרחבה והעמוקה, העניין שמטביע בהעברת המידע, אורך רוחו ונעימות הליכותיו, תוך התאמת קצב הסיורים לכושרנו- כזוג מבוגר- היו למופת וגדושות הנאה. טובה ושמואל.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל