שמורת פליטביצה ”שילוב של שני המסלולים הארוכים“
למי שמעוניין ללכת את המסלול הארוך, אבל לעשות את כולו בירידה, מוצע לשלב את המסלולים כפי שאנו עשינו. התחלנו בכניסה 1 (הצפונית) והלכנו לאורך מסלול C (בירידה) עד לנקודת השייט הראשונה. משם במקום להמשיך את המסלול בעליה, חצינו את האגם בשיט קצר של בערך 2 דקות ועלינו לנקודת ההמתנה של הקרוניות. נסענו לנקודת ההתחלה של המסלול הארוך ההפוך (מסלול H) והלכנו אותו בירידה עד לנקודת השייט. חצינו שוב את האגם בשייט הקצר והפעם נסענו עם הקרוניות לכיוון כניסה 1. כך שבעצם עשינו את המסלול הארוך, אך במקום שחלקו יהיה בירידה וחלקו בעליה בכל אחת מהאפשרויות (C, H) עשינו את כולו בירידה, כשהפנים לכיוון נוף האגמים והמפלים. כל המסלול ארך בערך 4 שעות בקצב נינוח (כולל השיט והנסיעות) . בנוסף, מומלץ מאוד להגיע מוקדם ככל האפשר כי כך נהנים מהשמורה והטבע ללא גדודי המטיילים שמגיעים בהמשך.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל