פראג טו גו ”אנשים מקסימים ומקצועיים“
יצאנו 6 חברים לטיול בן חמישה ימים לפראג, פגשנו את איאד בשדה התעופה והוא עשה לנו הכרות עם השירותים שלו ועזר לנו להגיע למלון במהירות וביעילות ללא כל התחייבות שלנו, למחרת יצאנו לסיור בפראג עם החברה של פראג 2 גו עם המדריך תומר, אין לי מילים להודות לתומר על השפה הקולחת, ההסברים המקצועיים שנאמרו בשפה נעימה ושווה לכל נפש, על הסבלנות המדהימה שלו לכל אחד מהמטיילים כולל הטרחנים, איאד ותומר עזרו לנו במשך השהות בפראג גם בעצות טובות והדרכה בכל נושא שרצינו גם שלא נזקקנו לשירותים הישירים שלהם, פראג 2 גו הפכו את הטיול שלנו למוצלח ביותר אנו מרגישים חובה להודות להם ולהמליץ בחום על החברה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל