שמורת פליטביצה ”שמורת פליטביצה“
טיילנו באוגסט.מזג האויר היה נפלא. בחרנו בכניסה 1 למרות ההמלצות על כניסה 2.טיילנו במסלול הארוך K. לא לקחנו מספיק מים ואוכל כך שהיה קצת קשה. מהחניה הראשונה P3 אין אפשרות לקנות אוכל או מים והדרך ארוכהכ5 שעות הליה ברובה ירידה אך יש קטעים עם עליה. השמורה לדעתי לא מסומנת כהלכה.אין במסלול סימון לאן הגעת וכמה זמן או קמ נשאר.בדרך יש עומס של מטיילים שמאלצים אותך לחכות לעיתים חצי שעה.השמורה יפיפיה! כמו לטייל בתמונה.צבעי מים טורקיז ותכלת והמפלים מהממים! סיימנו עייפים ומלאי חוויות.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל