שמורת פליטביצה ”המקום מהיפים בהם הייתי! כיצד לטייל בכיף וללא תורים?“
שמורת פליטביצה היא מקום מדהים. טיילנו במשך 6 שעות ולא הפסקנו להתפעם. גם המתבגרים שלנו כינו אותו גן עדן.
יש לשים לב שבעונת התיירות המקום עמוס ממש. אנחנו הגענו בסביבות 13:00 וראינו תור עצום לקופות.
לאחר שעמדנו זמן מה בתור פגשנו שני משפחות ישראליות מהם למדנו שיש תור הרבה יותר קצר לקופה אחרת המשמשת גם כמודיעין. הקופה נמצאת ליד השרותים כך שחבל לחכות כל כך הרבה זמן.
כמו כן, לאחר שנכנסנו לשמורה עצמה ראינו כי בשמורה ליד התחנה של רכבת השמורה יש גם מבנה סגור של מודיעין שגם בו מוכרים כרטיסים ואליו אין בכלל תור. בכל אופן, לאור ריבוי התיירים החלטנו לא להיכנס לשמורה בשעה זו הואיל ולא רצינו ללכת בשבילים הצרים בשמורה עם רבבות מטיילים.
לכן, נסענו לצימר וחזרנו לשמורה למחרת בבוקר ב-7:15 . השמורה נפחת ב-7:00 אבל התחבורה בתוך השמורה מתחילה ב-8:00. חכינו בתחנה עד שמונה וכך הגענו למפלים העליונים כמעט לבד.
טיילנו בנחת והנאה רבה, כשרוב הזמן הרגשנו שהשמורה פרטית שלנו ואין בעיה לעצור ולהצטלם.
לקראת הסוף התחלנו להרגיש את ההמון.
ממליצה בחום ללון ליד השמורה ולקום מוקדם בבוקר – שווה את המאמץ.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל