ג'אמל חוסיינוב ”גיל ואורלי גורדון ממליצים בחום“
אישתי ואני קיבלנו המלצות חמות ג''אמל ויצרנו איתו קשר עוד לפני היציאה לאזרביג''ן, תאמנו איתו איסוף משדה התעופה והסעה אל שדה התעופה בחזור. ובין לבין לקחנו איתו 4 סיורים, שניים בבאקו ושניים מחוץ לבאקו. מאוד נהיננו מהידע המעמיק שלו, מהחביבות והרוגע שלו, מההומור ומהארגון של ההסעות והמסעדות בהן אכלנו לפי המלצתו, וכמובן משליטתו המושלמת בעברית, ומהיכרותו את המנטליות הישראלית.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל