אוליבר פוסלאסטיכארניקה ”עוגות מדהימות טעם של עוד“
כאשר בקרנו בנוביסאד, בדרך חזרה הציע הנהג שנאכל קינוחים אצל בן דודו.
אכן לא התאכזבנו מהצעתו.
מקום קטן עם מרפסת ישיבה משקיפה לרחוב.
העוגות היו מדהימות בגודלן ובטעמן.
כל אחד בחר קינוח אחר וכולן היו נהדרות: טרמיסו, פחזניות, תפוחים וגבינה.
כולן ביתיות עם שמנת מתוקה אמיתית וחמאה.
גם כל מיני סוגי קפה.המחיר היה ממש מצחיק לכל 8 אנשים שילמנו 100 ש”ח.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל