המדריך לואיס אורלנדו ”אכזבה “
אנחנו, שני זוגות בשנות ה-60 נוסעים לקובה ב-6/4.קיבלנו המלצות חמות על המדריך לואיס אורלנדו וגם קראנו לא מעט טיפים כאן באתר ששיבחו אותו. אי לכך סגרנו שידריך אותנו. במייל האחרון ממנו אף כתב (באנגלית) “אתם יכולים להיות בטוחים במאה אחוז שאני אתכם “.
היום התקבל ממנו מייל כי קיבל הדרכה של שני זוגות אחרים אף הם מישראל עקב מחויבותו לחברת “מסעות” ולכן למרות שסיכמנו אין אפשרותו להדריך אותנו.
האכזבה רבה מה גם שיהיה צורך כעת במציאת סידור אחר בתקופה שהיא שיא העונה.
לידיעתכם, קחו בחשבון שאין אמינות.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל