הנהג עומר ”הנג אמין ושרותי בסאני ביץ'“
היינו בסאני ביץ' בשבוע השני של ספטמבר ורציתי להמליץ על הנהג עומר, שאליו הגעתי דרך המלצות כאן באתר. יצרתי איתו קשר בוואצאפ, הוא מיד ענה ותיאמנו הסעות מהשדה ובחזרה. בנוסף, עומר תכנן לנו יום טיול בטירה הקסומה, לקח אותנו לכפר ציורי, בחר עבורינו מסעדה מעולה עם נוף ציורי לחופי הים השחור (ביקשנו דגים). הוא היה קשוב לכל רצוננו, שילב בטיול קניונים ואתרי קניות (ג'מבו, מטרו וכד') בבורגס העיר.
היתה לי בעייה עם הסים המקומי שקניתי, הוא מיד לקח אותי לחברה שמספקת את הסים ופתרו לי את הבעיה.
עומר מדבר עברית מצויינת, בחור אחראי ודייקן. ממליצה בחום לפנות אליו. המחירים שלו נוחים לחלוטין, זולים אף יותר מנהגים אחרים שבדקתי.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל