בית חב"ד טאקאימה, יפן - Chabad of Takayama, Japan ”בית חב"ד טאקאימה“
זכינו לבלות בבית חב”ד בארוחת שישי וביום שבת. נהנינו מאירוח חם ונעים של הרב שלום, ארוחה טעימה וחברה נעימה של ישראלים בעלי סיפורים שונים, תפילה יפה ובקיצור מה שרק חב”ד יכולים לתת - בית יהודי וחם אי שם בחו״ל- מומלץ ביותר!
כמו-כן מומלץ ליצור קשר לפני שיוצאים מהארץ, לבדוק עם הרב או הרבנית אם הם מעוניינים שיביאו להם דברים מהארץ - ביפן אין אפשרות להשיג בכלל מזון כשר והכל מיובא מישראל, ארה”ב או אירופה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל