בית חב"ד טאקאימה, יפן - Chabad of Takayama, Japan ”"בית חב"ד טאקאימה - יפן"“
כינו לבלות בבית חבד בארוחת שישי וביום שבת. נהנינו מארוח חם ונעים של הרב שלום, ארוחה טעימה וחברה נעימה של ישראלים בעלי סיפורים שונים, תפילה יפה ובקיצור מה שרק חבד יכולים לתת - בית יהודי וחם אי שם בחו״ל- מומלץ ביותר!
הארוחות לא כרוכות בתשלום, אך בשל ההוצאות המרובות של בית חב”ד, מי שמגיע מתבקש לתרום על פי רצונו ביום שישי או לאחר השבת.
בבית חב”ד יש גם מסעדה ישראלית כשירה, אוכל ביתי וטעים, כרגע זה בהזמנה מראש - אנחנו הגענו בלי להודיע ונאלצנו לחכות קצת.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל