גסטרו בר לטיני טורו ”מומלץ מאוד“
מסעדה מומלצת, נקיה ויפה, ממוקמת על שפת הדנובה. צוות אדיב שנענה לכל בקשותינו, לקחנו את הדיל של תפריט טעימות כ-100 ש”ח לסועד, היתה חוויה קולינרית מדהימה, המנות לא פסקו מלהגיע, מנות טעימות ושוות. דאגו להביא לנו מנות שמתאימות לנו, ללא פירות ים, ללא חזיר וללא ערבוב של בשר וחלב. היינו 6 סועדים שמאוד מאוד מאוד נהנינו הן מהאוכל, הן מהחוויה ומצוות המלצרים וההנהלה של המקום.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל