ערוץ וינטגאר ”יפה ביותר ומיוחד“
היינו בשעות אחר הצהריים באמצע ספטמבר, ביום מעונן וגשום - כשטיילנו לא היה גשם, כך שלא היו הרבה מטיילים כפי שכבר קראתי בתגובות אחרות. היה נעים להסתובב בגשרים, ומעל המים השוצפים. אם מדובר ביום גשום מומלץ להביא כובע או מטריה כי יש מקומות עם טפטופים מהסלעים. ההליכה מסתיימת בגשר ארוך עם מן מרכז תיירותי כזה- שימו לב לא להמשיך כי כבר אז מדובר בטיול בתוך שמורת טריגלב (רואים שתיירים לא ממשיכים לשם) . חוויתי ומומלץ.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל