האמו המלט ”נהג מומלץ בטביליסי“
במהלך הטיול בגיורגיה טיילנו עם נהג מצויין, המלט. הנסיעה איתו היתה טובה ובטוחה הוא נהג עם הרבה ידע דובר אנגלית טובה מאוד.המלט עזר לנו לתכנן את הנסיעות.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל