מידע חיוני נוסף בבאקו ”זהירות - מעברי חציה“
בבאקו יש חוסר רציני במעברי חציה וכשהולכים לחצות צומת יש לשים לב מאיזה צד לחצות בכדי שיהיה רצף בכדי שנוכל לעבור. תאמרו לי מיותר הרי אנחנו הישראלים רגילים לחצות באמצע הרחוב אבל כאן בדיוק הקאץ. יש מלא שוטרים שעוצרים והם מבקשים ישר פספורט כלומר שהם יודעים שאתה תייר ואז אתה צריך להיפרד מ-60 ש”ח עבור החוויה. ראו הוזהרתם וכן תיזהרו כי הנהגים בבאקו נוסעים די מהר.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל