KFC ”טעים“
Kfc זו מסעדה טעימה מאוד, מסודרת, נקייה ועם אוכל ברמה גבוהה.
אני מאוד אוהב לאכול במסעדה הזאת כל פעם שאני מגיע אליה אני נהנה מרוב שהיא ממש טעימה.
מומלץ מאוד לבוא אליה!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל