סנטרל סטודיו & אפרטמנטס ”ואצי אוצה 4“
הגענו שני זוגות ולנו בחדרים סמוכים. החדר משופץ, גדול ונקי. המטבח מאובזר, החימום מצוין. מחלון החדר ניתן לראות את בית הקפה "אנה” שם אכלנו ארוחת בוקר, למרות שהחלונות פנו לואצי אוצה הבידוד מצוין והדירה שקטה. ממליצה בחום!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל