שמורת פליטביצה ”ביקור בשמורה ביום גשם“
הגענו לשמורת פליטביצה ביום גשום. מלכתחילה תכננתי יומיים אפשריים לשמורה, על מנת לתמרן בהתאם למזג האוויר אבל בשני הימים ירד גשם. חשבנו לוותר, ומזל שלא עשינו כך...
השמורה מדהימה ואפשר לטייל בגשם. הצטיידנו בחנות דקטלון במעילי קיץ נגד גשם מעולים (ג'קטים) היה גם יום ממש קר אך התלבשנו היטב. הבאנו גם מטריות שלא תמיד השתמשנו בהם. לצערי, נעלי הגשם נשארו בארץ.
מסקנה: ניתן לטייל בגשם, אבל יש להצטייד בהתאם בנעלים נגד גשם , במעיל גשם ובגדים חמים למקרה שקר.
רעיון מצוין שעשינו היה להביא תרמוס כוסות לשתייה חמה חד פעמי , שקיות אינסטנט להכנת מרק אישי שהבאנו מהארץ, תה וקפה וכפות חד פעמיות. כשהקטנה התעייפה והיה לה קר בדיוק הגענו לגגון עץ המגן מהגשם הקיים בשמורה, שם פתחנו את התרמוס והכנו מרק חם לכל הילדים.
מרגע זה המרץ והכוח להמשך חזרו.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל