תרמה בוקרשט ”יוצא מן הכלל“
נעזרתי בכל הטיפים הרשומים באתר זה. אכן היה מועיל ביותר. פרט קטן- לא צריך דרכון. לא מבקשים בכלל. לקחנו ארבע שעות וחצי את מתחם הדקלים והסאונות. נהנינו מאוד. מקום מאוד מיוחד. ממליצה להגיע מוקדם בבוקר כשאין הרבה אנשים.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל