ויזה ומעברי גבול במרוקו ”ויזה למרוקו“
הזמנו (חברה שלי ואני) “מכתב הזמנה” ב-Royal Maroc Tours, וקיבלנו את הויזה בכניסה למרוקו, בלי שום בעיה, תוך חצי שעה. ליתר ביטחון “שכחתי” 10 יורו באחד משני הדרכונים שלנו. אין לי מושג אם זה הכרחי.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל