שמורת פליטביצה ”איפה לא לאכול - מסעדה בכניסה לשמורת פליטביצה“
בכניסה לשמורת פליטביצה יש מתחם סגור של מסעדות: בקצה המבנה יש מסעדה שכבר הייתה סגורה, כי הגענו מאוחר אנחנו אכלנו במתחם לפני האחרון שנראה כמו חדר אוכל של קיבוץ: לוקחים סוגים שונים של אוכל למגש משלמים בקצה המסלול ויושבים לאכול ליד השולחנות. האוכל מזעזע -; עדיף לא לאכול. אנחנו היינו 12 אנשים בגילאים: 14-55 חוץ מאחת שאכלה את הנקניקיות שאמרה שהיה בסדר זה היה פשוט נורא.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל