מטבע ועלויות בנורווגיה ”Change בנורבגיה“
היינו בסוף יולי בטיול בנורבגיה, וברוב העיירות היה קשה למצוא לשכות להמרת מטבע ובדרך כלל הפנו לבנקים שזה לא כל כך נוח בגלל התורים והעמלות. היינו גם בקופנהגן ובשטוקהולם ושם כן נמצאו לשכות כאלו, אבל הם גבו עמלה. בגלל מצב זה יצא שהשתמשתי בעיקר בכרטיס אשראי ובחלק מהמקרים הוצאתי כסף מהבנקט. כאשר חזרתי לארץ עשיתי בדיקה ואלו המסקנות שלי הלא מדעיות: שער ההמרה הכי טוב היה לרוב בכרטיס האשראי! הבנקט במקום השני, אבל כאן יש עמלה על כל משיכה לכן לא כדאי למשוך סכומים קטנים, ובמקום האחרון היו לשכות להמרת מטבע / בנקים. זו לא בדיקה מדעית, אבל האמת שפרט לכך זה הרבה יותר נוח להשתמש בכרטיס האשראי ולא להסתובב עם סכומי מזומן גדולים.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל