ויזה ומעברי גבול במרוקו ”ויזה למרוקו - אין חשש!“
טסנו למרוקו באופן עצמאי במרץ השנה, למרות חששות בעניין הויזה יתנו לא יתנו ניתן שוחד לא ניתן וכדומה, המסקנה מכל החוויה היא שאין בעייה להגיע עם מכתב מפוברק מהארץ אותו ניתן לעשות דרך סוכן נסיעות שמתמחה במרוקו בעלות של כ-60$ לאדם. מגישים את המכתב לפקיד בכניסה למרוקו - בשדה של קזבלנקה ואחרי כ-20 דקות מקבלים אישרת שהייה של 15 ימים. אנחנו היינו במרוקו 21 ימים ולא הייתה בעייה לצאת (חששנו מ-OVER STAY קנסות וכדומה אבל לשמחתנו התבדנו).
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל